نرم افزار و نکات کاربردی

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی          جهت حمایت مالی کلیک کنید

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی
اول از همه تصویر بالا رو ببینید و واقعا روش فکرکنید ...
امیدوارم بتوانم در این وبلاگ به شما دوستان در زمینه های مختلف کامپیوتری کمک کنم .
اگه مشکلتون تو این سایت با دانش اندک بنده حل شد خدا رو شاکر هستم.
واقعا پیامبر اسلام درست میگن که ذکات علم یاد دادن اونه ( البته بنده خیلی کوچکتر از اونم که ... )
ولی از وقتی این وبلاگ رو راه انداختم و نظرات شما دوستان رو می خونم که مشکلتون برطرف شده ارزشش برام بیشتر از میلیون ها تومن پوله و ته دلم خیلی خوشحال میشم ( راست میگم به خدا )

و خواهشمندم به سه مورد زیر عمل کنید :
1- یک صلوات برای سلامتی پدر و مادرها بفرستید
2- یک صلوات برای مدافعین حرم بفرستید
3- حجاب مصونیت است نه محدودیت !!

اگر از سایت و مطالبش استفاده کردید و خواستید حمایت کنید از طریق لینک زیر می تونید حمایت کنید :

https://idpay.ir/majidys


نرم افزارهای کم حجم و کاربردی
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید

شاید این مشکل عجیب برای شما اتفاق افتاده باشد یا در آینده بیوفتد یا الآن درگیر آن باشید

تمام شرت کات های ویندوز کار خود را به درستی انجام نمی دهند و در واقع با دبل کلیک کردن آن ها ویندوز یا از شما درخواست انتخاب برنامه می کند یا 

سعی می کند همه را با یک برنامه ی خاص باز کند

برای حل این مشکل دو راه وجود دارد :



1- مراجعه به سیستم ریستور و بازگردانی به اولین تاریخی که سیستم درست کار می کرده :


control panel -> system and security -> action center -> backup and restore (bottom left) -> recover system settings or your computer -> open system restore -> choose restore point and click finish

2- دانلود کردن فایل های رجیستری زیر و اعمال آن ها در سیستم :

دریافت
حجم: 886 بایت
دریافت
حجم: 910 بایت

حتما باید ویندوز باید در حالت Admin لوگین شده باشد و پس از دانلود فایل ها رو از حالت فشرده خارج کنید و با دبل کلیک یا راست کلیک روی آن ها و انتخاب گزینه ی 
Merge ، آن ها رو در سیستم با تایید پیامی که ظاهر می شود اعمال کنید .
اگر ویندوز  فایل های رجیستری رو با چیز دیگری مثل نوت پد باز کرد شما باید آن ها را با برنامه ی Regedit باز کنید به این صورت :

Right Click on file -> Open whit -> Choose Default ...  -> Go to C:\Windows\System32\regedt32.exe


: توجه

یکی از کاربران بعد از انجام مراحل بالا با اینکه مشکلشان رفع شد اما دچار مشکل دیگری شدند که تمامی آیکون های دسکتاپ و استارت منو شبیه به هم هستند
اگر با این مشکل مواجه شدید کافیست فایل رجیستری زیر را دانلود و مانند بالا آن را اعمال کنید

دریافت
حجم: 282 بایت

حتما پس از انجام کارهای بالا سیستم را ریستارت کنید

با اعمال کلید بالا یک کلید اضافی از رجیستری پاک می شود و مشکل شما برطرف می گردد




خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید

نظرات  (۴۷)

واقعا دستتون درد نکنه خیلی تو گوگل برای حل مشکلم سرچ کردم هیچ کدوم از راه حل ها به دردم نخورد بجز راه حل دوم شما !!!
پاسخ:
خواهش می کنم . من تا جایی که بتونم به دوستانم کمک می کنم

یا علی .
سلام
حاجی دستت درد نکنه 

بدرد خورد
مرسی مشکل حل شد

سلام توروخدا بگو چطور ویندوز رو در حالت admin کنم؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

منظور من در حالت ادمین اینه که شما با یوزر میهمان ( Guest ) وارد نشده باشید 

همون یوزر خودتون که باهاش وارد می شید حالت ادمین هم داره .
salam man harkari mikonam nemishe aslan bazeshoin nemikone khahesh mikonam rahnamaee konid
پاسخ:
لطف کنید بگید منظورتون از باز نکردن چیه ؟
فایلای رجیستری رو باز نمی کنه یا برنامه هاتون ؟
آقا خیلی به کارمون اومد . دمت گرم
سلام مرسی از راهنماییتون
سلام من مشکلم اینه که یکی از برنامه هام که نصب نمی خواد تمام صحفه نمایش داده نمیشه چیکار کنم.

سلام خسته نباشی

تو restore کردن اطلاعت تو درایو های دیگ مثل E  D اینا هم پاک میشه

پا فقط C  پاک میشه؟

میشه زود تر بگین

پاسخ:
سلام
ریستور کردن ربطی به پاک کردن اطلاعات نداره
تو این عمل فقط تنظیمات و برنامه ها مد نظر هستن
یعنی وقتی شما کامپیوتر رو به یه زمانی خاص به عقب برمیگردونید برنامه ها و تنظیماتی که از اون تاریخ به بعد نصب و انجام شده پاک میشن
پس نگران پاک شدن اطلاعاتتون نباشید
عالی بود مرسی

خیلی خیلی خیلی ممنون

مشکلم حل شد .

نرم افزار سیستم مکانیک رجیستری را خراب کرده بود .


آقا دستت درد نکنه کارم را افتاد دمت گرم
سلام.من داشتم با لپتاپم ور میرفتم که یهو همه برنامه ها به شکل مدیا پلیر شد روش کلیک میکنم مدیا پلیر باز میشه ارور میده.تو رو خدا راهنمایی کنید
سلام آقا دست مریزاد خیلی باحال بود روش دوم حال کردم ممنون
 سلام 
از راهنمایی درستتون خیلی ممنونم
کم کم میخواستم برم ویندوزو عوض کنم همه شرتکاتام به فنا رفته بود 
خلاصه خیلی ممنون
با سلام
از راهنماییتون ممنونم.
مشکل من lnk. بود که بکمک شما بر طرف شد.
سپاس.
موفق و پیروز باشید .
داداش من این کار رو انجام دادم ولی اصلا مشکلم جل نشد ..هنوز برنامه هام با فرمت lnk هستش...خواهشا کمکم کنید
خدا خیرت بده دهن من سرویس شده بود :))))
۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۱ مجید حمیدی
با سلام
میخاستم تشکر کنم به خاطر راه حل مفید و خوبتون
ممنون درست شد -راه حل دوم جواب داد

سلام دوست عزیز 
فایل lnx_fix ارور میده اینم ارورش
Not all data was successfully written to the  
registry. Some keys are open by system or other processes
اقا مرامتو میدونی یعنی چی؟
صفاتو؟
...
اصلا می خوامت میدونی یعنی چی؟
ای کاش میدونستی!
وااااای واقعا مرسی
آیکون های شورتکات من سیاه شده بودن و کلا اعصابمو خراب کرده بودن
خدا خیر عظیم بهتون بده
سلام
فایل دوم دانلود نمیشه/
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . بینهایت از لطف و راهنمایی شما عزیزان سپاسگزارم . مشکلم حل شد . بسیار عالی بود .
عالی بووود. خدا از بزرگی کمت نکنه
عاشق شدم به مولا خیلی اقایی
واقعا ازتون متشکرم از این راهنمایتون

وایییییی دستتون درد نکنه وای این سایت عالیه واییی مرسیییی واقعا ترسیدم یهو ویندوز رو فک کردم دوباره باید بریزم واییییی مرسییییییی




سلام
من تا مرحله ریستور میرم این پیام خطا رو میده

واقعا ممنونم.خیلی لطف کردید.ان شاء الله روز به روز موفق تر بشید.

آقا دمه شما گرم. ممنون از راهنمایی شما
آقا تشکر . استفاده کردیم.

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم . . .
آقا خیلی لطف کردید
انشالله این باقیات صالحات شما باشه

آقا واقعا ممنون کارت درسته
خیلی خیلی ممنونم با راه حل شما مشکلم خیلی زود حل شد بازم ممنونم
۰۱ آذر ۹۶ ، ۰۰:۲۸ سید مصطفی
آقا  یک دنیا ممنونم مشکل بغرنجی بود که با راهنمایی خوب و شفاف شما حل شد   کم مونده بود دیگه با پسرم بخاطر کنجکاوی و دستکاری لپ تاپ  وارد یک جنگ تمام عیار یشم
سلام دست گلتون درد نکنه خیلی کمک کرد ممنون
عاااااااااااااالللللللللللیییییییییییییی
یک دنیا ممنون
واقعا سپاسگزارم

درود و بسیار ممنونم از این آموزش آیا برای ویندوز 8.1 هم جواب میده فایل های رجیستری ؟

سپاس فراوان از شما و دست مریزاد سیستم اداره ما درست شد.

سلام برای من حتی نه ریستور ،و کامنت پرامپت،و نه هیچی قابل اجرا نیست .هرچیم دانلود میکنم ک اجرا کنم باز نمیکنه چون با پسوندش مشکل داره حتی پسوندم عوض میکنم همش میره تو Word

واقعا دست خوووووووووووووووووش

سلام آقا خدا خیرت بده کارمون راه افتاد

عالی بود مشکلم حل شد ممنون ^_^

باسلام وخسته نباشید  موقعی که وارد میشم وقتی سیستم عامل بالا میاید دوتا اکانت روش هست یکیش رمزش دارم یکی‌ دیگش راندارم اسمهاشونم یوزروادمیناستور هستش .وقتی با یوذر وارد میشم وقتی میخام دلینک را نصب کنم یاهر فایلی اخرش نرسیده میرد روی وروی هر دو بعضی موقعها هم فقط روی ادمیناستور .البته قبلا از این یک سیستم دیگه داشتم اون خراب شد دیگه؟اسم این سیستم ویندوز سون هستش ممنون باتشکر خداوکیلی داغونم کرده؟؟البته قبلا درست بود یک دفعه نمیدونم کجاش رفتم اینطوری شد برای نصب شبکه ممیدونم چی شد ؟بانشکر و لطف فراوان 

با سلام 

ممنون از اطلاعاتی که گذاشته بودی 

کار من با همون روش اول حل شد

خدا خیرت بده ⚘

سلام  چرا بازی در وین رار پسوندexe  باز نمیشه وproblem with shourtcutبالا میاد .وارد به کامپیوتر نیستم فقط در حد گریز زدن.ممنون کارشناس جواب به.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی