نرم افزار و نکات کاربردی

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی          جهت حمایت مالی کلیک کنید

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی
اول از همه تصویر بالا رو ببینید و واقعا روش فکرکنید ...
امیدوارم بتوانم در این وبلاگ به شما دوستان در زمینه های مختلف کامپیوتری کمک کنم .
اگه مشکلتون تو این سایت با دانش اندک بنده حل شد خدا رو شاکر هستم.
واقعا پیامبر اسلام درست میگن که ذکات علم یاد دادن اونه ( البته بنده خیلی کوچکتر از اونم که ... )
ولی از وقتی این وبلاگ رو راه انداختم و نظرات شما دوستان رو می خونم که مشکلتون برطرف شده ارزشش برام بیشتر از میلیون ها تومن پوله و ته دلم خیلی خوشحال میشم ( راست میگم به خدا )

و خواهشمندم به سه مورد زیر عمل کنید :
1- یک صلوات برای سلامتی پدر و مادرها بفرستید
2- یک صلوات برای مدافعین حرم بفرستید
3- حجاب مصونیت است نه محدودیت !!

اگر از سایت و مطالبش استفاده کردید و خواستید حمایت کنید از طریق لینک زیر می تونید حمایت کنید :

https://idpay.ir/majidys


نرم افزارهای کم حجم و کاربردی
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید

وقتی فلش رو به سیستم وصل می کنید ظرفیت نمایشی ویندوز با ظرفیت واقعی آن یکی نیست !!

برای حل این مشکل باید فلش مموری را با نرم افزاری که برای دانلود قرار داده ام ، فرمت کنید پس اگر اطلاعات مهمی 

روی آن دارید از آن ها کپی بگیرید و بعد اقدام به رفع مشکل کنید



در واقع این مشکل زمانی اتفاق می افتد که ویندوز قسمتی از ظرفیت مموری را به عنوان Unallocated نمایش می دهد

برای مشاهده می توانید به قسمت Disk Management ویندوز رجوع کنید


رفع مشکل


ابتدا فایل زیر را دانلود کنید و بعد آن را از حالت فشرده خارج کنید


دریافت
حجم: 27.9 کیلوبایت


سپس آن را به عنوان ادمین اجرا کرده ( روی فایل راست کلیک کرده و Run As Administrator را انتخاب کنید ) و گزینه های برنامه را مطابق تصویر 

انتخاب کنید و کلید Format را بزنید



اگر با تنظیمات بالا کار نکرد با تنظیمات تصویر بعد امتحان کنید .

بعد از انجام فرمت کامل توسط برنامه فلش مموری را کشیده و دوباره به کامپیوتر وصل کنید 

اگر فلش مموری باز نشد آن را با ویندوز  با فرمت NTFS فرمت کنید و از تمام ظرفیت آن لذت ببرید




خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید
مجید یزدانی

ظرفیت

فلش

مشکل

نظرات  (۱۰۵)

سلام

به من پیغام خطا میده

could not found data file

چرا؟

پاسخ:
سلام

برنامه رو از طریق "flip the removable bit"

اجرا کنید و هر پیامی داد ادامه کار را بزنید ...

دمت گرم جواب داد 
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۹ مهدی عبدالهی از مشهد

با سلام.

ممنون فایل خوبی بود . مشکل و حل کرد.

 

دستتون درد نکنه
بخوبی کار کرد متشکر
دمت گرم خیلی خوب جواب داد
اصلاً کار نکرد، فلشم 8 گیگ هست ولی ظرفیت 4 مگابایتو نشون میده !
پاسخ:
لطفا مدل فلشتون رو برام بفرستید
سپاس
با سلام
متاسفانه با چندین برنامه تست کردم جواب نداده
پارتیشن از 32 گیگابایت به 32 مگابیت تغییر کرده که فرمت هم نمیشه اصلا"
با این نرم افزار تست کردم درایو مموری رو نمیشناسه
PNY
 Pro-elite
32gb
CF
1080P HD Video
50 mb/s*
UDMA 6

نرم افزار شرکت ستزنده هم تست کردم فایده نداشت 
با تشکر

مرسی

خیلی عالی بود ... ممنون
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آقا ممنون خیلی عالی بود. مرسیییییییییی
سلام
متاسفانه این نرم افزار با رعایت مطالبی که فرموده بودید جواب نداد
ارور میده
میشه راهنمایی کنید؟؟؟
پاسخ:
این روش رو امتحان کنید :

فلش تونو به کامپیوتر بزنید
به قسمت Run برید
CMD روتوش تایپ کنید
عبارت LIST DISK رو تایپ کنید
سپس عبارت SELECT DISK 2 رو تایپ کنید( عدد رو متناسب با عدد ردیف فلش تون در لیست تایپ کنید )
بعد عبارت SELECT PARTITION 1 رو تایپ کنید
حالا عبارت DELETE PARTITION رو تایپ کنید ( تمام اطلاعات پاک میشه )

در این مرحله عبارتCREATE PARTITION PRIMARY رو تایپ کنید

حالا باید با عبارت "Disk part succeeded in creating the specified partition."  مواجه شید

اگه تمام مراحل رو به سلامت پشت سر گذاشتید
فقط کافیست عبارت Exit رو تایپ کنید تا از این حالت خارج شید و بعد CMD رو ببندید

در انتها با یه فرمت ساده توسط خود ویندوز باید مشکل حل شه 

مرسی عالی بود

اقا مرسی عالی بود دمت گرم
دمت گرم رفیق حرف نداشت
ممنون
سلام .
امکانش هست اسم نرم افزار رو بگید چون از طریق سایت شما نتونستم برنامه رو دی ال کنم .
پاسخ:
نام نرم افزار : BootIt هستش
سلام داداش دمت گرم من فلشم 8بود بایه برنامه ای حجمشو کرده بودم 2 گیگ با برنامه شما درست شد به خداداشتم دیونه میشدم دمت گرم بازم ممنونم ازاین برنامه خوبی که معرفی کردین مر30بای

دمت گرم نجاتش داد 
ممنون راحت شدم
سلام 
دستت درد نکنه داش 
من یک فلش برا بوت ساخته بودم که حجم فلشمو به 47 مگ (از 4 گیگ) کاهش داده بود . 
درستش کرد . 
بیگ لایک داش
سلام،واقعا ممنون.
من فلشم خطای disk protected میداد.اول با نرم افزار Phison_PS22xx_Formatter_v2.10.0.2 فرمت کردم و بعدش  فقط 3mb به من نشون داد که با این کار شما درست شد.
سلام
واقعا ممنون.
من حوصله نظر دادن ندارم اکثر اوقات الانم ساعت 5 صبح به همین روال بودم ... ولی چون خیلی با روشت حال کردم و جواب داد فقط میتونم بگم عالی بود
اولین بارم بود اینطور چیزیرو تجربه میکنم....
بازم ممنون
سلام من هارد اکسترنالم وصل بود حواسم نبود تمام اطلاعاتم پرید و از دو درایو یکی شو نشون میده و بعد حجمش هم 2 گیگ شده بدادم برسید چکار کنم
بابا ایول.جواب داد, خلاص شدم.
داداش خیلی عالی بود
اروری که به bahar داد به  من هم داد از هردو روش رفتم format نکرد
روش دوستمون کع با CMD گفته بود یه چیزی رو جدا انداخته بود 
یعنی ابتدا در run تایپ کنید cmd
بعد در مقابل خط فرمان تایپ کنید diskpart 
حالا  برنامه diskpart اجرا میشود و در خط فرمان برنامه diskpart باید تایپ کنید list disk
بعد لیست نمایش داده میشود 
بقیه رو طبق گفته ایشون کپی میکنم
سپس عبارت SELECT DISK 2 رو تایپ کنید( عدد رو متناسب با عدد ردیف فلش تون در لیست تایپ کنید )
بعد عبارت SELECT PARTITION 1 رو تایپ کنید
حالا عبارت DELETE PARTITION رو تایپ کنید ( تمام اطلاعات پاک میشه )

در این مرحله عبارتCREATE PARTITION PRIMARY رو تایپ کنید

حالا باید با عبارت "Disk part succeeded in creating the specified partition."  مواجه شید

اگه تمام مراحل رو به سلامت پشت سر گذاشتید
فقط کافیست عبارت Exit رو تایپ کنید تا از این حالت خارج شید و بعد CMD رو ببندید

در انتها با یه فرمت ساده توسط خود ویندوز باید مشکل حل شه 
باتشکر از شما عالی بود.
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۱۶ اکبر مهرانپور
عالی بود.دستتون درد نکنه مهندس.
با سلام فلش من kingston 8گیگه اما الان فقط 5 مگ ظرفیت داره
تمامی مراحلی که گفتید رو انجام دادم
عبارت Disk part succeeded in creating the specified partition رو هم نوشت اما بازم درست نشد که نشد
راهنمایی کتید
با نرم افزار هم انجام دادم همون ارور
could not found data file رو داد با هر دو حالتش تست کردم همین ارور رو داد
راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام

بابت دیر جواب دادن عذرخواهی می کنم

از نرم افزار مخصوص تعمیر فلش Kingston استفاده کنید شاید کارتون را افتاد

ftp://supportdownload:supportdownload@ftp.kingston.com/kingston_format_utility.exe
ایول عالی بود.....ممممممممممممممممممممنوووووووووووووووون
با سلام برنامتون کار کرد عالی بوووود ممنون از سایتتون و خودتون
وایییی ایول ممنون میخواستم فلشمو بندازم دور اما گفتم تو نت هم یه سرچ کنم که دیدم راه حل داره ممنون گلمممممممم 
سلام ممنون...واقعا عمل کرد....انشاالله همیشه موفق باشی
سلام
خداخیرتان به حدود 2 ساعت درگیرش بودم.
حق نگهدار مرام و محبتتان باشه عشقی ها

ایولاااااااااااا من دوتا فلش اینطور شده بود هر دو تاش خوب شدن ممنون
وااااااااااااااای مرسی فوق العاده بوووووووووووووووووووووووود
دستتون درد نکنه
بالاخره جواب داد
عالی با ارزوی موفقیت روز افزون
عالی بود.من هم نتیجه گرفتم.سپاس از شما
عالی بود.. با وجود اینکه خطا داد اما مشکل حل شد
کلی سایت خارجی گشتم و چند سایت ایرانی همه پر از توضیحات غیر کاربردی و بلند بالا شما با یه توضیح مختصر و معرفی به برنامه کاربردی مشکل منو حل کردی.
بسیار بسیار بسیار سپاس گذارم

سلام عزیز بزرگوار

مشکلم حل شد . ممنون .

خیلی لطف کردید. کم کم داشتم از فلشم نا امید می شدم، آخه فلشم 8 گیگ بود، بعد از یه عملیاتی که روش انجام دادم، دیگه 2 گیگ نشون می داد!!!!

باز هم ممنون
ممون
سلام قربونت . جواب داد.
سلام عالی بود . با روش دوم کار کرد. 
ممنون .آفرین
داداش کلا کار نمیکنه برا من.مشکل از کجاس؟؟
خطا میده که BootIt Application has stoped working که باید  close the program  رو کلیک کنم.لطفا راهنماییم کنید کلا فلشم باز نمیشه
تبدیل وبلاگ به وبسایت و ساخت انواع سایت وردپرسی با php و بهترین قیمت.
سایت Loxwork.ir
شماره تماس 09217473895
واقعا عالی بود خدا قوت خدا خیر بهتون بده
من با hdd regenerator اسکن کرده بودم فلشمو که 8 گیگ بود 2 گیگ نشون می داد با این برنامه که شما گذاشتی فرمت کردم حل شد دست شما درد نکنه
عااااااااالی...با هر روشی انجام داده بودم نشد ولی این جواب داد دمت گرررم
الان تو نرم افزار فقط یک گزینه E هستش باید همون رو انتخاب کنم یا اسم درایو E خود کامپیوتر هست
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۹ خلیل برانداف
با سلام من یک مدت از این مشکل رنج می بردم ولی با راه حل و کمک شما مشکلم حل شد انشالله که همیشه موفق وموئید باشید با تشکر

دم شما گرم رفیق
سپاسگذارم
سپاس
could not found data file وقتی این پیغام رو داد فلش رو در بیارین با ویندوز فرمت NFS بکنین حله
برا من جواب داد مرسییی عالی بود
باتشکر
خدا خیرتون بده.عالی بود
خدا خیرت بده ...
سلام 
داداش دمت گرم برنامه جواب داد
جواب داد
مرسی
دمت گرم
سلام
ممنون از راهنمایی تون
منم با نرم افزار اچ دی دی رجنریت به مشکل خوردم و فلش 32 رو 1.9 گیگ نشون میداد
راستی اگه ممکنه یه نرا افزار خوب برای تعمیر  و عیب یابی هارد به من معرفی کنید (اسمش رو برام ایمیل کنید)
ایول عاشقتم دمت گرم خدا خیرت بده 🌹🌹👍👍❤️❤️😊😊
دمت قییییج ایولا
مرسی جواب داد
خیلی ممنون

باسلام

واسه من پیغام زیررومیده  بایدچیکارکرد؟

bootit application has stopped working

ممنون عالی بود
دست گلتون درد نکنه فلش 8 گیگم شده بود 1 گیگ با این برنامه که گفتین حل شد
سلام خسته نباشید.
ممنون از وبلاگ خوبتون.واقعا عالی بود و جواب داد.
تشکر
مرسی؛ کار داد
۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۵ آووووووووووووووووووووووووورین
دمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت گرم
خدایی ی ساعت داشتم نرم افزار های مختلف رو امتحان میکردم ولی هیچکدوم جواب ندادن ممنون درست شد بازم ممنون
جواب داد.خیلی ممنون
سلام آقا خیلی خیلی ممنونم جواب داد خدا خیرت بده
۲۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۸ پیمان پیواسته
دمت گرم کار کرد
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۲ محمود مرادیان
آقا دم شما گرم.
سلام
ببخشید من روش cmd و قیلی رو کامل رفتم نشد، تو روش cmd کار رو انجام دادم شد ولی با ویندوز که میخام فرمت کنم این ارورو میده windows was unable to complete the format
]چیکار کنم؟
لطفا راهنمایی کنید، مرسی
واقعا ممنونم

عالی بود
عالی بود
سلام
هیچ کدوم از روش های بالا جواب نداد
از شما سپاسگزارم

فکر کنم کمی از حجم را اشغال نگه میدارد مثلا 8 گیگ من شده 7.25

به هر حال ممنون.
عالی 
دمتون گرم ممنون

۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۴:۳۸ حسین اکبری
بسیار عالی ممنون از سایت مفیدتون
ممنون عالی بود مشکلم حل شد
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۵۶ مازیار اشتری
 به نام خدای مهربان
با سلام
خدا عمرتون بده کل مشکلمو حل کردین
برا سلامتیتون صلوات فرستادم
با تشکر
با سلام من وقتی اجرا میکنم برنامه رو پیغام میدهCould not data find
بعدش از همون راهی که گفتیدFlip... اجرا میکنم بازم پیغام please re-insert to change to take effect
مشکل چیه؟24
سلام
داداش واقعا دستت درد نکنه خیلی کارم راه افتاد.
عالی بود دمت گرم
داداش قربونت برم حل شد من کوچیکتم دمت گرم واقعا اوستایی
سلام 
چرا بعضی مواقع اینجوری اشتباه نشون میده ؟چرا میگه که کمتر جا داری این چه مشکلیه ؟ دلیلش چیه؟چرا از همون اول نشون نمیده؟
عالیییییییییییییی ممنونمممممممممممممممم
سلام,دمتون گرم,فک میکردم باید یه فلش جدید بخرم,واقعا ممنون
سلام .خیلی ممنون برنامه عالی بود
با تشکر. مطلب خوبی بود.
به سایت ما سر بزنید:
https://ipiramid.com/
مرسی
اللهم صلی ...
سلام من اینکارو کردم ولی فلشمو کلا دیگه نمیخونه رو لب تاب باز قبلا میخوند الان روی گوشی فقط میاره چیکار کنم
سپاس
جواب داد

سلام تو مرحله ی select partition 1 پیغام there is no partition selected میده چیکار کنم

Everyone loves what you guys are usually up too.
Such clever work and coverage! Keep up the great works guys I've you guys
to blogroll.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی