نرم افزار و نکات کاربردی

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی          جهت حمایت مالی کلیک کنید

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی
اول از همه تصویر بالا رو ببینید و واقعا روش فکرکنید ...
امیدوارم بتوانم در این وبلاگ به شما دوستان در زمینه های مختلف کامپیوتری کمک کنم .
اگه مشکلتون تو این سایت با دانش اندک بنده حل شد خدا رو شاکر هستم.
واقعا پیامبر اسلام درست میگن که ذکات علم یاد دادن اونه ( البته بنده خیلی کوچکتر از اونم که ... )
ولی از وقتی این وبلاگ رو راه انداختم و نظرات شما دوستان رو می خونم که مشکلتون برطرف شده ارزشش برام بیشتر از میلیون ها تومن پوله و ته دلم خیلی خوشحال میشم ( راست میگم به خدا )

و خواهشمندم به سه مورد زیر عمل کنید :
1- یک صلوات برای سلامتی پدر و مادرها بفرستید
2- یک صلوات برای مدافعین حرم بفرستید
3- حجاب مصونیت است نه محدودیت !!

اگر از سایت و مطالبش استفاده کردید و خواستید حمایت کنید از طریق لینک زیر می تونید حمایت کنید :

https://idpay.ir/majidys


نرم افزارهای کم حجم و کاربردی
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید

اگر لپ تاپی دارید که کارت گرافیک آن AMD است و با مشکل زیر مواجه می شوید راه حل آن را در این پست ببینید

اگر با مشکل زیر مواجه شدید با راه حلی که در ادامه مطلب آورده شده به احتمال زیاد مشکلتان حل خواهد شد



برای رفع این مشکل کافیست که کلید رجیستری که برای دانلود قرار داده ام را اجرا و اعمال نمایید

یعنی بعد خارج کردن از حالت فشرده و راست کلیک کردن روی فایل و انتخاب Merge و مواجه شدن با پیغام ،کلید OK را بفشارید

این کلید با تغییر در رجیستری و درقسمتی که درعکس می بینید مشکل را برطرف میکند


دریافت

حجم: 325 بایت


اگر کلید بالا کار نکرد کلید پایینی را دریافت کنید .


دریافت
حجم: 320 بایت

خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید
مجید یزدانی

نظرات  (۳۵)

دمت گرم حل شد
پاسخ:
خواهش می کنم دوست عزیز
اقا خدا خیرت بده
اقا دستتون واقعا درد نکته 
من اچ پی 450 داشتم انجامش دادم اوکی شد سیستمم
خییییییییلی ممنونم
فقط میشه دلیله این مشکلو بگید
پاسخ:
این مشکل مربوط به درایور کارت گرافیک  (  AMD Catalyst ) است و چون در زمان نصب نمی تواند کلید رجیستری صحیحی را ایجاد کند این مشکل پیش می آید
برنامه هایی که (OpenGL (Open Graphics Library هستند بیشتر دچار این مشکل می شوند


با عرض سلام.
میخواستم واقعا ازتون تشکر کنم.این error 126اعصاب واسمون نذاشته بود.بازم ممنون.خیلی عالی بود.دمتون گرم.
دم شما گرم نجاتمون دادی خدا خیرت بده
پاسخ:
خدا رو شکر
آقا دمه شما گرم. داداشه گلم من همین الان سه تا صلوات واسه سلامتی خودت و خونوادت فرستادم. خدا خیرت بده:)
سلامپ
خسته نباشین
من روش بالارو امتحان کردم ولی حل نشد
البته مال من لپ تاپ نیست.دسکتاپه
چیکارکنم حل بشه؟
داداشی  دمت گرم واقعا یعنی
0000در کجای ریجستری است لطفا بگو

پاسخ:
با سلام 
فقط کافیه روی عکس همین پست کلیک کنید و نوار قسمت پایین اون رو بخوانید
آدرس کاملش نوشته شده!!
بعد که رویopen gl vendor name کلیک کردیم چه کار کنیم
پاسخ:
با سلام
 شما نیازی نیست که بطور مستقیم به رجیستری ویندوز مراجعه کنی

فقط کافیه اون دوتا فایلی رو که برات گذاشتم دانلود کنی و با راست کلیک کردن روشون و انتخاب گزینه Merge رو انتخاب کنی و در جواب پیغامی که ظاهر میشه کلید yes رو بزنی
برای من اون دوفایل باز نمی شود
پاسخ:
با سلام

اگر این فایل ها باز نمی شه !!! روش دستی شو براتون توضیح می دم

اول به این آدرس در رجیستری برید : 

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E968-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000

حالا روی کلید OpenGLVendorName دوبار کلیک کنید و عبارت : atio6axx.dll و سپس در خط بعدی مجدد عبارت atio6axx.dll رو وارد کنید
و کلید Ok رو بزنید

اگه باز هم مشکل برطرف نشد به این آدرس برید
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4d36e968-e325-11ce-bfc1-08002be10318}\0001
حالا روی کلید OpenGLVendorName دوبار کلیک کنید و عبارت : atio6axx.dll و سپس در خط بعدی مجدد عبارت atio6axx.dll رو وارد کنید
و کلید Ok رو بزنید
بهتره سیستم رو یه ریستارت بکنید
 سلام کلید رفع مشکل 998 invalid access to memory location را میزارید.
پاسخ:
این مشکل ممکنه زمانی رخ بده که شما یه برنامه 32 بیتی رو روی ویندوز سرور 64 بیتی اجرا می کنید که البته این یه اشکاله

یا همین مشکل برای سایر سیستم عامل ها به همین منوال رخ بده

که برا رفع دو تا بسته Hotfix ارایه شده ولی چون هنوز از کاراییش و عدم آسیب رسوندن به سیستم مطمئن نیستن
بندم بهتون پیشنهاد نمی کنم که اون ها رو روی سیستمتون نصب کنید

ولی اگه قصد تعویض ویندوز رو دارید و از فایلاتون بکاپ گرفتین می تونید نصبشون کنید

این برای ویندوز ویستا : http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%20Vista/sp3/Fix381467/6000/free/435897_intl_i386_zip.exe

اینم برای ویندوز سرور و سون :
http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%207/Windows%20Server2008%20R2%20SP1/sp2/Fix381784/7600/free/448934_intl_i386_zip.exe
داداش دمت گرم . من چند وقت بود ویندوز 8 ریخه بودم و ماین کرافتم این ارور رو میداد . like
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۸ مهدی اصغری راد
فوق العاده ای
مشکل OK شد
سلام، من میخوام یه دیاگ روی لپ تاپ نصب کنم،  وسط نصب برنامه این ارور رو میده،  لطفا کمکم کنید
Failed to register com(ActiveX) control: c:\Windows\system32\msexch.dll
Failure in loadlibrary()(126) 

تبدیل وبلاگ به وبسایت و ساخت انواع سایت وردپرسی با php و بهترین قیمت.
سایت Loxwork.ir
شماره تماس 09217473895
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۶:۴۲ امیر حسین
ببخشید توی اینترنت باید این ادرس رو بزنیم
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۶:۴۸ امیر حسین
وقتی روش کلید میکنم yesرا میزنم اما ! این علامت رو میزنه
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۷:۱۳ امیر حسین
هر وقت کلیک میکنم با این پیغام مواجه میشوم
the keys and values contained in 
c\users\meyboddigital\appData\local\temp\rar$DIa0.033\fix-loadlibrary-faild.reg
have been successfuly added to the registery
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۷:۱۴ امیر حسین
کمممممممممککککککککککککککک
دمت گرم
thank you.

 مسخره ترین سایت

پاسخ:
نظر لطف شماست.
ببخشید از اینکه دانش بنده در حدی نسیت که مشکل شما رو حل کنه
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۱ مسلم یوسفوند
آقا دمت گرم من گرافیکم amd بود و اتوکدم ارور میداد 126 حل شد
besiar Awli . damaet jiz refigh joooon. mikhamet 
بسیار سپاسگذرام
سلام من بازی و تازه نصب کردم میخوام بازی و اجرا کنم این ارورو میده گرافیکمم جیفورسه
error loading dll:cryrenderd3d11.dll;error code 126
سلام.
وقتی روی فایل راست کلیک میکنم گزینه merge نداره. 
داداش بعد پیدا کردنش چیکار کنم؟

دوست عزیز ممنون از فایلی که قرار دادی مشکل رو حل کرد.

دمت گرم

با سلام

دمت گرم، عالی بود و مشکل سیستمم حل شد. خدا خیرتون بده، باور کن بخاطر این مشکل دوبار ویندوزمو حذف کردم. بازم تشکر

سلام خسته نباشید من دانلود میکنم مرج رو میزنم بعد YES رو میزنم و بعدش OKولی تغییری نمیکنه لطفا کمکم کنیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

 

سلام

بابا دمتون گرم من خیلی وقت بود که این مشکل رو داشتم واقعاً ممنونم

سلام.من وقتی میخوام فایل اتوکد نصب کنم این ارور رو برام بالا میاره.ویندوزمو هم تازه عوض کردم ویندوز ۱۱ هس.)126)failed to load riched.dll

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی