نرم افزار و نکات کاربردی

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی          جهت حمایت مالی کلیک کنید

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی
اول از همه تصویر بالا رو ببینید و واقعا روش فکرکنید ...
امیدوارم بتوانم در این وبلاگ به شما دوستان در زمینه های مختلف کامپیوتری کمک کنم .
اگه مشکلتون تو این سایت با دانش اندک بنده حل شد خدا رو شاکر هستم.
واقعا پیامبر اسلام درست میگن که ذکات علم یاد دادن اونه ( البته بنده خیلی کوچکتر از اونم که ... )
ولی از وقتی این وبلاگ رو راه انداختم و نظرات شما دوستان رو می خونم که مشکلتون برطرف شده ارزشش برام بیشتر از میلیون ها تومن پوله و ته دلم خیلی خوشحال میشم ( راست میگم به خدا )

و خواهشمندم به سه مورد زیر عمل کنید :
1- یک صلوات برای سلامتی پدر و مادرها بفرستید
2- یک صلوات برای مدافعین حرم بفرستید
3- حجاب مصونیت است نه محدودیت !!

اگر از سایت و مطالبش استفاده کردید و خواستید حمایت کنید از طریق لینک زیر می تونید حمایت کنید :

https://idpay.ir/majidys


نرم افزارهای کم حجم و کاربردی
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید

اگر وقتی فایل اتوکد رو باز می کنید و شاهد خطوط اضافی در فایل خود هستید و تنها با زوم کردن این خطوط ناپدید می شود و با بیرون اومدن از زوم باز دوباره ظاهر می شود

 
 کافیست تنظیماتی رو که در فایل پی دی اف آورده شده رو در اتوکد تغییر دهید تا دیگر شاهد این خطوط اضافی نباشید
 
 
 
دریافت
حجم: 138 کیلوبایت
خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید
مجید یزدانی

نظرات  (۱۲۸)

خدا خیرت بده. چند روز بود به خاطر این مشکل سر کار بودم
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۸ محمود یزدانی
داداش منه دیگه........ نه باریکلا
سلام

چطور hidden linetype رو به صورت خط چین ببینیم ؟
الان ltscale=1 است و خط چینها به صورت خط پیوسته نمایش داده میشن.
میدونم میشه gloabl line type scale رو تغییر داد تا درست بشه دید اما یه فایلی گرفتم این گزینه هنوز روی 1 هست اما خط چینها هم هیچ مشکلی ندارن و به خوبی قابل تشخصی هستند.

چطوری اینکارو کرده ؟
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۸ دفتر طراحی فرم
ممنون عالی بود...
سلام خیلی ممنون خیلی دمت گرم نجاتم دادی
تشکر.واقعا رو اعصاب بود
خیلی خوببببببببببببببببببببببببببببببب ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببود
ممنون
سلام. من تمام کارهایی که انجام دادم توی او تصویر کوچک که روی اتوکد می یاد نشون می ده ولی وقتی فیل باز می کنم کارهام save نشده چی کار باید بکنم؟
خیلی ممنون دمت گرم عالی بود 

واقعا خدا هر مشکلی بهش برخوردی رو حل کنه 
خیلی ممنون
خدا خیرت بده داداش
بیچاره شدم از دستش تا بره
مرسی
سلام داداش دمت گرم چند روز بود رفته بود رو اعصابم حل شد مشکلم
خیییلی ممنون اصلا نمیدونستم باید چیکارش کنم. نقشه راه خودش اینقد شلوغه دیگه فک کن این خطا هم باشن
خدا خیرت بدهههههه عالی بووووود
سلام
خدا خیرت بده. من به این فکر میکردم که یکبار دیگه اتوکد رو نصب کنم.اما حالا مشکلم حل شد.ممنون و متشکر
واقعا ممنون
داداش دمت گرم
واقعا ممنون
چند وقتی بود درگیر بودم
خداوند خیر دنیا و اخرت بدهد
مرسییییییییییییییییی
مرسی 

متشکر
خداوند به علمت بیافزاید ،انشاءالله
خیلی ممنون از راهنمایی و کمکتون

مرررررررررررررسسسسسسسسسیییییییییبی😘
خدا خیرتون بده
مرسی بابت راهنماییتون
 مرسی بابت راهنماییتون

بی نهایت تشکر
خیلی مچکر .
واقعا دمت گرم  کارت و سایتت حرف نداره 

واقعا ممنون.لطف کردی
سلام دوستان
یه مشکلی در اتوکد من پیش آمده
وقتی بلاک میسازم یک سری خطوط فرضی همراهش وارد صحنه میشه که نه قابلیت انتخاب داره نه چیز دیگه ولی فقط تو صفحه هست و خیلی کند میشه اتوکد
ممنون میشم راهنماییم کنید.
ممنون خیلی زیاد. مشکلم حل شد
واقعا متشکرم راحتم کردی مرسی

خدا خیرتون بده عاااااااااااااااالی بود مرسییییییییییییییییییی
تو 2010 به چه صورته این گزینه رو نداره

خیلی خیلی ممنون از راهنمااااییتون

آقای واقعا متشکرم از راهنمایی خوبتون واقعا کمک بزرگی کرد بم . مرسی
واقعا ممنونم
خیلی خیلی ممنون کارم راه افتاد
سلام
ممنون خیلی مفید بود واقعا این خطوط اعصاب خرد کن بودن
سلام
دمت گرم ممنون واقعا عالی بود.
چیزی نمونده بود ویندوز عوض کنیم هاااا خخخخخخ
بابا دمت گرم حسابی این خطوط رو مخم بود . راحت شدم
راستی اگه ممکنه بگید این خطوط اضافه چی هستن و به چه دردی میخورن؟
ممنون خیلی مفید بود .خداقوت دلاور
عالی بود ای ول. مختصر و مفید.مشخصه خیلی کارت درسته....
ممنون . خیلی خوب بود و مشکلمو حل کرد
خیییییییییییییییییییییییییییلی ممنون از لطف شما
با سلام خیلی عالی بود خیلی ممنون از راهنمای شما همیشه موفق باشید
دوست عزیز این مشکل تو اتوکد 2010 به چه صورت قابل حله ؟؟؟؟ اگه امکانش هست راهنمایی بفرماید
 خیلی خیلی ممنون
خیلی دمتون گرم!

ممنون از شما مشکلم حل شد . چند بار اتوکد نصب کرده بودم و درست نشد .
دستتون درد نکنه عالی بووود
داداش دمت گرم ،خیلی ممنون
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۶ وحید ستایش
درود به شررفت 
خداخیرت بده
سلام و خسته نباشید.خدایش دمت گرم.
من اتوکد ۲۰۱۵ که نصب میکردم همچین مشکلی پیش میومد به هرکی میگفتم.میگفت گرافیکت نمیکشه همون ۲۰۱۴ نصب کن.امروز شما خیلی کمکم کردید.خدایش از ۲۰۱۴ خسته شده بودم

ممنون و درود بر شما


عالی دمتون گرم.جواب داد😘
یععععععععععععععععععنی نور به روحت بباره راحتم کردی
سلام وقتتون بخیر 
خیلی فوریه لطفا پاسخ بدید...
جای زوم اوت و زوم اینم توی اسکرول مواس عوض شده اینطوری اصلا عادت ندارم کار کنم میشه کمکم کنید به حالت اولیه باز گردانم؟


پاسخ:
سلام
کافیه خواهرم دستور زیر رو تایپ کنی

اگه مقدار پیش فرض 1 بود مقدار 0 رو وارد کن تا جای چرخش عوض بشه

دستور : zoomwheel
دوست عزیز خدا خیرت بده انشالله ...موفق و سلامت باشی ..دمتگرم

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
ممنون از راهنماییت.
ممنون داداش

سلام من خطوط رو نقشه قبل اضافه کردم اما تو plot که میخوام PDF کنم ظاهر نمیشه
دستت درد نکنه واقعا
خدا به پدر و مادرت عمر زیاد عنایت کنه 

ممنون از راهنماییتون
احسنت
خیلیییییییییییییییییییییی ممنون
خدا خیرت بده فکر میکردم مشکل کارت گرافیک باشه. دمت گرم

جدا دستتون درد نکنه
واقعا ممنون از کمکتون موفق باشین

سلامم من مشکلم حل نشده ممکنه از گرافیکم باشه ولی تا چند روز پیش این مشکلو نداشت


خدا عمر با عزت بهت بده. دمت گرم
ممنون. خداییش خیلی کارت درسته.
عالی بود مرسی
خدا خیرتون  بده ممنون
آفرین دمت گرم واقعا نجاتم دادی
سلام در اتوکد 2010 در هنگام زوم کردن خطوط اضافی که انتخاب هم نمیشند نشان داده میشود و من رو از مسیر انحراف میکنه اگر لطف کنید پاسخ دهید ممنون میشم در ضمن فایل شما مربوط به اتوکد 2010 نیست اگر برای این ورژن رو نیز بزارید احتمالا مشکل من هم حل میشه
آقا رااااااضیم ازززززت
دمت گرم دادا خیلی مفید بود
۰۳ دی ۹۷ ، ۲۲:۵۴ محمد رضا
ای خدا پدرتو بیامرزه
خیلی ممنون
ممنونم....حل شد

ممنون       خیلی . . . . . . .
ممنون از لطفت 
خیلی مختصر و مفید بود
مننون از وقتی که گذاشتین به خاطر حل مشکل ما👍🌷
واقعا عالی بود .اعصابم خورد شده بود.میخواستم نرم‌افزار رو از اول نصب کنم 
آقا دم شما گرم .... خیلی کارساز بود

من توی اداره برای کاربرا به مشکل خورده بودم ...نجات دادی ما رو
یاشاسین
ممنون
دمت گرم عالی بود
من نتونستم مشکلشو حل کنم ممکنه واضح تر توضیح بدید ممنونم
سپاس 
ممنون امیدوارم همینجور که مشکل منو حل کردید هر مشکلی براتون پیش اومد حل بشه زنده باد
دم شما گرم

سلام خدا بهت سلامتی بده ... بسیار ممنونم

خداوند یک در دنیا صد در آخرت بهت عوض بده

یا برعکس

ایول خییییییلی جالب بود

مرسی

وای خیلی ممنون،مرسی واقعا،دمت گرم،زنده باشی،خدا نگهت داره واسه جامعه

سلام میشه برای کد ۲۰۱۰ رو هم بگید 

من هرچی این رو تایپ میکنم اتوکد نمیشناسه

خیلی عالی بود

سلام انجام دادم درست نشد

آقا دمت گرم... تو اتوکد 2020 درست شد 3>

داداش یا آبجیخدا خیرت بده

خییییییییییلی دمت گرم

تشکر دوست عزیز

خدا خیرت بده

اعصابم خیلی خرد شده بود

راحتمون کردی

انشالله یک میلیارد تومن تا آخر امسال گیرت بیاد

منا نمییتونم دانلود کنم چرا؟؟ 

سپاسکزارم

سلام دم شما گرم عالی بود کمکم کرد

سلام

یک دنیا ممنون🖒🖒🖒🖒👌👌👌

تشکر فراوان........... ممنون

خدا خیرتون بده

تشکر

خدا خیرتون بده ایشالله مررررررررررسی

من تنظیمات رو هم مثل پی دی اف انجام دادم نشد ممنون میشم زود تر جواب بدین

ممنون از شما مشکلم حل شد با تشکر از سایت خوبتون

تشکر

این پی دی اف که بالا گفتید کجاست؟؟؟

 

سلام و عرض ادب.دست مریزاد.

آقا خیرات یعنی این.باقیات و صالحات یعنی این،هم شما خیر ببینی هم امواتت.

واقعا ممنونم ازتون خدا خیرتون بده چندتا اتوکد نصب کردم ولی همین مشکل رو داشتم . تشکر

عالی بود . ممنون

sepas 

مهندس عزیز ممنون از راهنماییتون. 

خیلی ممنون اصلا باورم نمیشوى که جور شوى خیلی ممنون تشکر

عالی بود دست شما سلامت

always i used to read smaller articles that also clear their motive,
and that is also happening with this paragraph which I am reading at this time.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی