نرم افزار و نکات کاربردی

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی          جهت حمایت مالی کلیک کنید

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی
اول از همه تصویر بالا رو ببینید و واقعا روش فکرکنید ...
امیدوارم بتوانم در این وبلاگ به شما دوستان در زمینه های مختلف کامپیوتری کمک کنم .
اگه مشکلتون تو این سایت با دانش اندک بنده حل شد خدا رو شاکر هستم.
واقعا پیامبر اسلام درست میگن که ذکات علم یاد دادن اونه ( البته بنده خیلی کوچکتر از اونم که ... )
ولی از وقتی این وبلاگ رو راه انداختم و نظرات شما دوستان رو می خونم که مشکلتون برطرف شده ارزشش برام بیشتر از میلیون ها تومن پوله و ته دلم خیلی خوشحال میشم ( راست میگم به خدا )

و خواهشمندم به سه مورد زیر عمل کنید :
1- یک صلوات برای سلامتی پدر و مادرها بفرستید
2- یک صلوات برای مدافعین حرم بفرستید
3- حجاب مصونیت است نه محدودیت !!

اگر از سایت و مطالبش استفاده کردید و خواستید حمایت کنید از طریق لینک زیر می تونید حمایت کنید :

https://idpay.ir/majidys


نرم افزارهای کم حجم و کاربردی
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید برای رفع این مشکل


فایل رجیستری پیوست رو دانلود کنید بعدش روی فایل راست کلیک کنید و گزینه Merg رو انتخاب کنید مشکل تصحیح میشه !!!

حالا کافیه سیستم رو یکبار راه اندازی مجدد کنید



دریافت
حجم: 774 بایت


البته می تونید این کار رو هم بصورت دستی انجام بدید
 
1- برنامه CMD رو باز کنید
2- کدهای زیر رو یکی یکی کپی کنید و توش پیست کنید و کلید Enter رو هر بار بزنید

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.htm /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.xht /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.xhtml /ve /d htmlfile /f


3- سیستم رو مجدد راه اندازی کنید و تمام !!



خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید
مجید یزدانی

نظرات  (۳۸)

سلام عصر بخیر فایلی که در سیستم مادر هایپرلینک شده در سیستم های دیگر باز نمی شود این فایل رجیستری هم که بالا گذاشتید باز نمیشود لطفا راهنمایی کنید 
سپاسگزارم

۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۹ وحید نظری اقدم
سلام خیلی خیلی ممنون از این فایل تان خیلی خیلی عالی بود
سلام
راستش هنوز سیستم رو ریست نکردم.
ولی بینهایت سپاس اگه اوکی باشه
خیلی وقته این مشکل عزیتم میکرد.
دمت گرم حل شد
خیلی خیلی ممنون
بدجور درگیرم کرده بود.

سلام علیکم

خیلی خیلی ممنون واقعا گیرافتاده بودم هر کاری می کردم نمی شد

خدا خیرتون بده درست شد

سلام من وقتی می خوام Hyperlink رو باز کنم با این پیغام مواجه میشم
your organization"s policies are preventing us from completing this action for you.for more info , please contact your help desk
چه باید بکنم؟
لطفا راهنماییم کنید
با سپاس
سلام من وقتی می خوام Hyperlink رو باز کنم با این پیغام مواجه میشم
your organization"s policies are preventing us from completing this action for you.for more info , please contact your help desk
چه باید بکنم؟
لطفا راهنماییم کنید
با سپاس
عالی بود ممنون مشکل رفع شد
سلام
دوستان اگر کسی راه حل مشکل hyperlink در اکسل و پیام زیر میداند لطفا راهنمایی کند:

your organization"s policies are preventing us from completing this action for you.for more info , please contact your help desk
پاسخ:
سلام می تونید به لینک زیر که مربوط به خود ماکروسافته مراجعه کنید شاید مشکلتون حل شد

https://support.microsoft.com/en-us/help/310049/hyperlinks-are-not-working-in-outlook
۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۲ محمد تشکری
خیلی عالی بود . ممنون
ممنون 
درست شد
سلام  داداش خدا خیرت بده داشتم دیوونه میشدم کارم حل شد مر30

دمت گرم . عالی بود . مشکلو حل کرد

از شما سپاسگزارم 
مشکلم حل شد ولی فایل خطرناکی بود انصافا هنوزم اصلا معلوم نبود چه اتفاقی پیش روم هست 
۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۰۹ علی رضا دلفانی
عالی بود مرسی
با سلام خیلی عالی بود مشکلم حل شد . مرسی
دمتون گرم .مشکلم حل شد. خدا خیرت بده
با سلام
بعد از هایپر لینک کردن برای امتحانش روی قسمت هایپرلینک شده که کلیک می کنم با این پیغام مواجه میشم که :can not find the internet server or proxy. لطفا راهنمایی بفرمایید .
با سپاس

ممنون درست شد

فایلی که برای دانلود گذاشتین دانلود نمیشه 

در سایتی هم که معرفی کردین فایل دانلود برای ویندوز 8 نیست

ممنون میشم راهنمایی کنید

آقا دستت درد نکنه .ایول داره والا

فقط دوستان خواستن تو  cmd تایپ کنن به حروف بزرگ و کوچیکش دقت کنند.

با سلام 

من یک فایل mdr اکسل رو لینک کردم و بعد از اپدیت کردن لینک ها میپره علت چیست و اینکه چطور میتونم لینک کنم که نپره ممنون میشم از پاسخگوییتون

سلام

ممنون از راهنمایی شما مشکلم حل شد

سلامضمن خسته نباشید این مشکل چیست؟

the file format and extenssion of 'ddd.xls' don,t match. the file could be corrupted or unsafe. unless you trust its source, don,t open it. do ...

 

سلام در اکسل وقتی بخوام هایپرلینک رو باز کنم با این پیغام روبرو میشم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون Cannot open the specified file

سلام وقتی در ورد آدرس یک سایت را وارد می کنم به صورت

زیر می شود

{HYPERLINK "http://www.soft98.ir"}

لطفا راهنمایی کنید چطور به صورت زیر شود

www.soft98.ir

ممنون

واقعا ممنون.عالی بود

عالی بود و بسیار مفید سپاس فراوان

سلام عالی بود حتی بدون Restart کردن.

تشکر

درود بر شما 

ویندوز ۷  و  ورد ۲۰۰۷ داشتم

با دانلود و اجرای فایل اولی مشکل حل شد.

سپاسگزارم 

۱۶ فروردين ۰۲ ، ۱۳:۳۷ کریم علی کرمی

ممنون

خیلی عالی بود خدا خیرت بده

ممنون . خدا خیرت بده

۲۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۸:۳۸ 메이저사이트 추천
Everything is very open with a precise clarification of the issues.
It was truly informative. Your website is useful.
Many thanks for sharing!
Pretty section of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts.
Any way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.

من یک هایپرلینک ایجاد کردم که یک عبارتی رو به یک سایت لینک میکنه ولی ارور can not download the information you requested  میده. ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام و وقت بخیر من  یک هایپرلینک ایجاد کردم که یک عبارتی رو به یک سایت لینک میکنه ولی ارور can not download the information you requested  میده. ممنون میشم راهنمایی کنید

ممنونم - خدا گره های زندگیت رو باز کنه که گره ما رو باز کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی