نرم افزار و نکات کاربردی

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی          جهت حمایت مالی کلیک کنید

صلوات برای سلامتی پدر و مادرها و مدافعین حرم

نرم افزار و نکات کاربردی
اول از همه تصویر بالا رو ببینید و واقعا روش فکرکنید ...
امیدوارم بتوانم در این وبلاگ به شما دوستان در زمینه های مختلف کامپیوتری کمک کنم .
اگه مشکلتون تو این سایت با دانش اندک بنده حل شد خدا رو شاکر هستم.
واقعا پیامبر اسلام درست میگن که ذکات علم یاد دادن اونه ( البته بنده خیلی کوچکتر از اونم که ... )
ولی از وقتی این وبلاگ رو راه انداختم و نظرات شما دوستان رو می خونم که مشکلتون برطرف شده ارزشش برام بیشتر از میلیون ها تومن پوله و ته دلم خیلی خوشحال میشم ( راست میگم به خدا )

و خواهشمندم به سه مورد زیر عمل کنید :
1- یک صلوات برای سلامتی پدر و مادرها بفرستید
2- یک صلوات برای مدافعین حرم بفرستید
3- حجاب مصونیت است نه محدودیت !!

اگر از سایت و مطالبش استفاده کردید و خواستید حمایت کنید از طریق لینک زیر می تونید حمایت کنید :

https://idpay.ir/majidys


نرم افزارهای کم حجم و کاربردی
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید

اگه نرم افزار اتوکد شما تا دیروز به خوبی کار می کرده و الان با دبل کلیک کردن روی آیکون او و بعد از نمایش صفحه اولش به یکباره از برنامه خارج میشه و با نصب مجدد اون باز هم مشکلتون برطرف نشده نگران نباشید

لازم نیست یهویی سراغ راه حل آخر و سخت تر برید و  یندوز رو عوض کنید

فایل پی دی اف زیر رو دانلود کنید به احتمال زیاد مشکلتون برطرف میشه !!!

 

دریافت
حجم: 190 کیلوبایت

 

خوشحال میشم بازیم رو امتحان کنید
مجید یزدانی

نظرات  (۱۲۲)

خیییییییییییییییییییییییییییییییلی دمتووووووووووووون گرم
سلام
من این کار رو انجام دادم اما مجدد میپره بیرون
البته من با autocad civil 3d 2012 این مشکل رو دارم
هر کارش میکنم درست نمیشه
واقعا راه حل فوق العاده ای بود. دمت گرم...
خدا خیرت بده
agha damet garm, harchi az khoda mikhay behet bede be shedat karam rah oftad,mersi
آقا خدا خیرت بده.مشکلمون حل شد.عالیییییییی
خخیییلی خیلی ممنون.. راه حل فوق العاده ای بود.. موفق باشید..
آقا لطف کردید.عالی بود.
خیر ببینی ممنون
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۰ نیما اکبری
واقعا عالی بود می خواستم ویندوز عوض کنم که وبلاگ شما را دیدم و با این نکته مشکلم حل شد.
تشکر کارت بیست بیست
واقعا ممنون.نجاتم دادین خدا خیرت بده
the security system(softlock license manager) is not functioning oris improperly installed 
معنی این پیغام خطا در اتوکد ؟
با تشکر
برای ویندوز 8 مرحله آخر را چیکار کنیم؟

برای ویندوز 8 مرحله آخر را چیکار کنیم؟

ممنون عالی بود
خیلی عالی بود سپاسگزارم
خیلی عالی بود. واقعا خدا خیرتون بده. یه پیشنهادم البته اگه لطف کنید در این نوع موارد علتش رو هم توضیح بدید خیلی خوب میشه.
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۹ مهدی سعیدی
با سلام و عرض ادب.
واقعا خیلی خوب بود و یک دنیا ممنون مهندس جان.
من زحمت ثبت نام رو به جون خریدم تا بیام اینجا  و بگم، دستت درد نکنه، واقعا نجاتم دادی. خبرم کن یه روز ناهار مهمونت کنم!
/آفا زدی ترکوندی که حالا من لایسنس اینا رو چ کنم

سلام و خدا قوت
آقا دمتون گرم من میخواستم دوباره ویندوز نصب کنم
خیلی کارم جلو افتاد
سپاااااااااس
بینهایت سپاسگزارم/ واقعاً دستتون درد نکنه خیلی خوب جواب داد
دمت گرم
نوووووووووووووووووووووووووووکرتم داداش
ایییییییییول داری خدایی
خدا خیرتوون بدههههههههههههههههه  اخیش خدایا شکرتتتتتتت مررررررررررررررسیییی
سلام 
3dsmax من بالا نمیاره

موقع بالا آوردنش erorr میده
دمتون گرررررم مشکلم حل شد
بی نهایت ممنون خیلی کمک بزرگی کردید.

من روی ویندوز 10 انجام دادم کار کرد.
ممنون و متشکر از بابت راهنمایی کامل و ارزنده جنابعالی.
اتوکد 2007 نصب کرده بودم که تا دیروز کار میکرد اما امروز صبح به مشکل خورد و بعد کلیک کردن روی آیکن اتوکد هیچ اتفاقی رخ نمیداد که با راهنمایی شما مشکلم حل شد.

سپاس فراوان اتوکد 2017 هم جواب داد.
سلام من سرپرست کارگاه های کامپیوتر در یک هنرستان فنی حرفه ای هستم بیش از یک روز تمام تو چند تا از سیستم هام این مشکل و داشتم کلافه شده بودم هی با بهترین آنینستالرها حذفش میکردم و دوباره نصب میکردم اما نمی شد امروز میخواستم حداقل سه چار تا ویندوز عوض کنم که مطلب شما را دیدم.
اینو میگن صدقه ی جاریه تا وقتی این مطلب هست شما داری صدقه میدی واقعا خدا ازت قبول کنه
عالیییییییییی بوووووووووود
خدا خیرتون بده من دو روزه این مشکل رو دارم و الان با راهی که شما گفتین با ناامیدی توی ویندوز 10 حتی امتحان کردم و جواب داد!!!!!
واقعا عالی بود
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون
خیلی ممنون 
خدا خیرت بده
سلام  برا من راه نیافتاد و همه مراحل رو رفتم. لطفا راهنمایی کنید.ویندوز 7و اتوکد 2016
سلام، مال منم درست نشد، روی صفحه لودینگ می مونه، و بالا نمیاد،
اتوکد 2016 و ویندوز 10
ممنون میشم کمکم کنین
خیلی خیلی ممنون.
منم این مشکل پریدن اتوکد 2014 را دارم اما راه حلی هم که گفتید را انجام دادم اما مشکلم همچنان وجود داره تازه ویندوز 10 جدید هم نصب کردم اما بازهم بسته میشه ویه صفحه مستطیل شکل برای گزارش به سرور باز میشه
۰۸ دی ۹۵ ، ۰۸:۱۲ فرهاد شعبانی
  با سلام :
 
  آقا خیلی عالی بود یک هفته سر کار پیدا کردن این ذوش بودم .

             بــــــــــا تشــــــــــــــتتکر فــــــــــــــــــــــــــــراوان
ممنون
من همیشه این مشکل رو تو مجموعه کاریم داشتم
با تشکر فراوان
واقعا دمت گرممممممممممممممممم
دستتون درد نکنه....مرسییییی:)
ممنووون عالی بود
خدا خیرت بده مشکلمون حل شد
آقا دمتتتتتتت گررررررررررررررررررررررممم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی
واقعا عالی ممنونم
عالییییییی لایک
با سلام
من با سیویل 3d کار میکنم و ویندوز 8
کمی کار میکنم پیغام میاد و بسته میشه
ممنون میشم راهنمایی کنین
خدا پدرو مادرتو برات نگه داره 200 سال
خدا بچه هاتو زیاد کنه
خیلی ماهی حاجی
سلام.خسته نباشید
من داشتم روی یک فایل اتوکد کار میکردم برنامه رو بستم وچندساعت بعد دوباره باز کردم فایلم مخفی شده یا پاک شده نمیدونم.ارور میده فایلمو بالا نمیاره.تورو خدا بگین چیکار کنم فایلم بالا بیاد.خیلی مهمه واسم.
آقا واقعا دمممممممممممممممممممممممممممممممممممت گرم
خدا خیرت بده
سلام .خسته نباشید.من با اتوکد2012 کار میکنم و ویندوز7
قایل اتوکد به سختی باز میشه و قبل از باز شدن کامل چند دقیقه notresponding  میشه 
مجددا اتوکد نصب کردم فایل هایی که بالا توضیح دادید رو پاک کردم البته حجم زیادی نداشتند. و مجددا اتوکد رو کرک کردم ولی تغییری نکرد . سازه نود هم با این وضع اتوکد کارنمیکنه.خواهش میکنم سریع یه راه حلی به من بدید ممنونم
عالی عالی ممنونم خسته نباشی 

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم .

دستت درد نکنه، خدا خیرت بده ممنونم

محشرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ببخشید run چطوری باید اجرا کنم؟

مرسییییییییییییییی
سلام
من مراحل رو آمدم اجرا کنم ولی از آن قسمت که فرموده بودید START رو بزنم ، در سیستم من STSRTفعال نیست!! چیکار باید کنم؟

سلام
واقعا دستت درد نکنه. کارمو راه انداختی. دیگه می خواستم برم ویندوز نصب کنم. کارم و راحت کردی. تشکر.
سلام برنامه اتوکد من باز نمیشه هرکاری میکنم همش ی پنجره باز میشه کلمهfatalerrorمیزنه
واقعا کمک بزرگی کردین تشکر
دوست عزیز ممنون .
عالی بود حل شد مشکلم. خدا خیرتون بده
سلام فوق الاده بود کراتون ممنون
سلام خیلی ممنون لطف کردین واقعا ممنونم
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۱ حسین طهماسبی
عرض سلام و خسته نباشید
بسیار عالی و کامل توضیح دادین.
مشکل من هم حل شد.
ازتون تشکر میکنم خیلی زیاد.
موفق باشید
با سلام.اگر این حالت برای wordپیش بیاد چیکار کنم؟
سلام.تو سیستم منFLEXnet Licensing Serviceوجود نداره

اقا خداییش خیلی کارت درسته نمی دونی چقد حال کردیم انصافا 
عالی عالی, ممنون از لطفت
دمتتتتتتتتتتتتتتتتت گررررررررررررم
سلام ببخشید من autocad 2015 نصب کردم با ویندوز 7 ولی وقتی موس رو تکون میدم به جای 1 نشان چندین نشان میاد
لطفا کمکم کنید

خیلی خیلی عالی بود... سپاس فراوان از شما 

سلام
خدا خیرتون بده خیلی خیلی بهم کمک کرد.این کار برای همه محصولات اتودسک که بعد یه مدت به دلیل کرک از کار میفتن کار میکنه. من برای رویت 2018که چندبار پاک کردمو ریختم و کار نکرد باز هم .این روشو امتحان کردم درست شد.ممنون از شما
خدا خیرررت بده. ان شالله خیر ببینی.مشکل من رو حل کرد. 10 تا کامپیوتر این مدرسه این مشکل داشتن
پاسخ:
خدا رو شکر
اتوکد من درست نمیشه. 2014 بود همه ی اینکارها و صد تا کار دیگه. حذف کامل و نصب مجدد ، نصب اتوکد 2013 و مجدد، تغییر نام در مسیر اجرای آیکون اتوکد و .... نمیشه و نمیشه
میگن با اپ دیت کارت گرافیکی مشکل  داره
دوست عزیزم  خیلی از شما متشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششکرم 
واقعا عالی بود مرسی
اقا خیلی مرررردی خیلی اقایی .واقعا شما باعث افتخار هستین بازم ممنونم 
۰۲ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۲۰ mohammadsalehi7777@yahoo.com
سلام دوستان خداوکیلی اگه کسی میدونه تو ویندوز 10 باید چیکار کرد مرحله ی اخررو و چه فایل هایی رو از کجا باید پاک کرد به ایمیل من بفرستید mohammadsalehi7777@yahoo.com
تورو خدا ویندوز 8 ام بگین
آقا خیلی عالی بود ..... دمتون گرم
یعنی دمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت گرم خدایش
خییییییییییلی ممنون

هر کجا هستی موفق باشی
دمتون گرم
خدا خیرتون بده
من توی ویندوز 10 با کد 2018 مشکلم حل نشد و روی صفحه لود میمونه خواهشا راهنمایی بفرمایید
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود واقعا دستتون درد نکنه خیلی کارمو حل کرد 
ممنونم راه حل خیلی خوبی بود
اتوکد من قسمت Run کلا باز نمیشه
و مشکل همینه
لطفا یکی پاسخ بده
خیر ببینی جووون.
ممنون سالار خیلی کارساز بود 

حاجی دمت گرم حال کردم 
۵ ساعته دارم زور میزنم سه تا جمله گفتی درست شد 
ایووووووول
برای من درست نشدددددد و درست نمیشه :((((((((((((((((((((
کسی راه‌حل دیگه‌ای سراغ نداره؟
اتوکدالکتریکال ورژن 2018

خیلی خیلی ممنوووووووووووووووون.
صفحه مانیتور لپ تاپم چند دقیقه بعد از روشن شدن سیاه میشه لپ تاپ روشنه ولی مانیتور خوموشه،این بالا روی دریافت زدم ولی سابت باز نشد چیکار کنم؟؟؟؟
واقعا ممنونم
سلام ممنون میشم رو ویندوز 10 هم بگید
شر مادرت حلالت اجرت با امام حسین.
خدااااا خیرت  بده  کل  پروژم  رو هوا بود عالیی بود
agha dameton garm
توی ویندوز ۱۰ با تری دی مکس ۲۰۱۷, با همین روش تونستم مشکلم رو حل کنم.
Very damet garm
خدایش عاشقتم هیچ کس نتونست  تو تونستی 
عالی بود احسنت بر شما
مرسی
عالی بود

خیر از جوونیت ببینی. من برا Revit انجامش دادم بعد از 24 ساعت تلاش بلاخره با همین روش تونستم بریزمش. دمت گرم

۰۸ دی ۹۸ ، ۱۱:۲۴ امین گلزار

وقعا خسته نباشید

عالی بود

سپاس بی کران

سلام  وقت بخیر من مدتی هست که با این مشکل روبه رو شدم  که موقع بازکردن کد 2020 ارور میده و دوتا گزینه برای انتخاب بهم میده هر کدوم رو که انتخاب می کنم کد بسته میشه مشکل از چی هست؟ ویندوزم 10هست

دمت گرم عالی بود

عرض ادب. بنده هم مشکل کاربر m a رو دارم

ظاهراً این روش روی AutoCAD 2020 جواب نمیده

سیستم عامل هم Windows 10

آنتی ویروس غیر فعال

ارتباط با اینترنت قطع

ولی باز هم به خطای AutoCAD will Shutdown now میرسم

فقط عااااالی!!

سلام فایل دانلود نمیشه

سلام فایل دانلود نمیشه چرا

 

خدا خیرتون بده

درود به شرفتون 

ی پروژه فورس داشتم، کارم راه افتاد

سلام . من همهکارارو انجام دادم فقط چجوری باید کرک کنم؟

سلام

برا من services.msc رو که RUN میکنم تو لیست NAME  عبارت FLEXnet Licensing Service وجود نداره !!!

تو پوشه C:\ProgramData هم اصلا فایل یا پوشه ای به اسم FLEXnet   وجود نداره !!!

گزینه SHOW HIDDEN FILE فعال , و گزینه HIDE PROTECTED OPERATING ... هم غیر فعال کردم

لطف کنید راهنمایی ....

سلام

تو مرحله اخر پس از اجرای برنامه چطور کرک کنم؟

مهنـــــــدس دمــــت گرم خیلی کار راه انــــداز بود این آموزشــــت

http://s16.picofile.com/file/8412355192/%D8%AA%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%85_%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3_%DA%A9%D8%AF.JPG

سلام برای من چیزی دانلود نمیشه

ممنون و متشکرم در خصوص ویندوز ده اگز فایل ProgramData رو پیدا نمیکیند اون قسمت بالا گزینه هیدن رو بزنید hiden

درود . سپاسگزارم.من از این روش استفاده کردم . مشکلم حل شد. عالی بود

سلام من نمیدونم یه قسمت Insert رو دست کاری کردم الان صفحه ìnsert بالا نمیاد که که توش ۲ بار x,y,z آمده ممنون میشم کمکم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی